Presentem el grup!

 Avui un dels grups de sant pau es presentarà:


soc al Ángel vaig començar a anar a sant pau als 6 anys i estic al grup de la diana i m'ho  passo molt bé.  a vegades anem al parc i a vegades no, els meus companys son la Diabou, el Mamadou, la Abrar, yo, la Adama  barrow,Adama camara, Mamoudou, Buba1,Bouba2, l'Amre i l a Diana.

mamadou diawara soc de la familia diawara fa molt de temps que els meus germans venen a sant pau però a mi m'agrada venir a sant pau perque m'ho passo bé. 

Jo soc l'Abrar a sant pau m'agrada molt perquè fem activitats i també juguem i estic amb la diana.  

Sóc l' Adama Camara el que faig a sant pau és jugar i aprendre. 

Sóc l'Adama Barrow i fa dos anys que vinc a sant pau, m'agrada molt tot el que fem aquí i m'ho passo molt bé 

Sóc el Mamodou tots els meus germans han vingut a sant pau i es un lloc que m'agrada molt perquè fem moltes coses diferents. 

Em dic Dibaou Diao m'agrada sant pau m'agrada aquest grup perquè em diverteixo molt amb els companys. 

Aquests són alguns dels nens del segon grup més petit de sant pau, tenen entre 8 i 10 anys i en general s'ho passen molt bé al centre. 

Comentaris