Penúltim dia..... Amic invisible!

Bones Infants i famílies

Avui aprofitarem l'entrada diària al blog per explicar-vos que des de la setmana passada l'equip de Sant Pau estem fent l'amic invisible entre nosaltres, enviant-nos coses xules i divertides, imatges, textos i cançons

Està essent molt guai, i ara penjarem algunes de les coses que s'han anat enviant

Una abraçada i molts ànims a tothom!!




Dia 116 de confinament, estic deixant de ser un animal racional i la mostra és, que cada cop em comunico millor i prefereixo estar amb la meva gossa que amb la meva parella. Fem la migdiada juntes, ens pentinem amb la llengua i mengem del mateix plat, total, els animals no transmeten el coronavirus.
Això de deixar-te portar pel teu instint, fa que em senti més alliberada, potser aquesta nit surto al balcó a udolar a la lluna, no sé què pensaria Darwin o Freud al respecte...


https://www.instagram.com/tv/B-M9YnXCMrL/?igshid=wrsbylpaah19

"EDUCAR
quiere decir sacar de dentro,
no meter de fuera,
no somos cubos vacíos
que hay que llenar.
SOMOS FUEGO
que hay que encender".

Recorda sempre que som pur foc i llum!!!!  🔆🔆
I no em de perdre ni l'esperança ni deixar-nos endur per males sensacions, hem de lluitar per transformar les coses i sobretot, donar suport i acompanyament fins el final! 






(Amiga invisible) No Ester no!!!, encara sort que estic aquí per fer-te tornar al teu ser. Ja sé que tu no ets molt de receptes veganes i vegetarianes i que en aquests moments somies amb un Mc Flurry de Kit Kat però tranquil·la tot passarà. Recorda que per trobar l'equilibri... "Mente sana in corpore sano" 


Amiga invisible (pel confinament clar) aquesta crisi clarament s'ha de passar amb menys militars i policies i més col·lectivitat i humor, així que posar-hi un petit gra de sorra....

image.png


Bon vespre amiga invisible!🤗
Aquí estem un dia més per enviar-te una mica d'humor i que així pintis un somriure molt gran a la teva cara🖌😁!!
Avui t'envio una mica de ritme latino🎶, de moviment i d'esport amb un toc d'humor!!
Aquests dies ens hem de mantenir en forma, així que anima't💛


Comentaris